Pascal

Politika, ahogy középen-enyhén-jobbra állva látszik. A gondolkodás szabadsága. Hit-tudás-etika-erkölcs. Ésilyenek. Érdemi vita, ellenkezés itt szórakoztatás.

Utolsó kommentek

  • Horváth László: Ez Magyarország nem kell meglepődni az ilyenen! (2008.04.03. 19:39) Szemét, bírság
  • Szabadi Béla: Mielőtt ír, előbb olvasson és tájékozódjon. Ezek nem olyan kérdések, amelyeket tények nélkül meg l... (2008.01.29. 10:59) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: Miután ott többen olvasnak és szólnak hozzá, írtam egy utánlövést az alábbi linken; ott hivatkozva... (2008.01.28. 08:41) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: Az Akadémiáról és Glatz Ferencről, a vele szerződött Torgyánról szerintem érdekes cikkeket lehet o... (2008.01.26. 12:24) Az Akadémia langyos reformja
  • Szabadi Béla: Kedves Pascal! És még valamit! Ha Torgyánnal van gondja, vele foglalkozzon. Torgyánról is van szó... (2008.01.25. 11:22) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: Kedves Pascal! Rólam volt szó és az én esetemről. Kérem, a chilei cseresznyét ne keverje ide. Azér... (2008.01.25. 11:16) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: Tehát minden párt abszolút legális forrásokból kampányol? Vagy más gyanús ügyek vannak, de a Fradi... (2008.01.25. 08:14) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: A virtuális világ nem azonos a valóságossal. A sajtó által különböző okokból konstruált "hírek" na... (2008.01.24. 13:26) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: Már az előzőben is Székely Zoltán kérdésében valószínűleg igaza van, javítom is az írást mihelyt u... (2008.01.24. 12:36) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: Kedves Pascal! Nem hiszem, hogy emblémája lennék annak, amit Ön gondol. Még egyszer javaslom, olva... (2008.01.24. 11:35) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: Kedves Béla! Félreértés ne essék, nem ellenségként kezelem, sőt örömel látom itt. Az úgynevezett ... (2008.01.23. 21:52) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: Kedves Pascal! Ha valakinek honlapja van, vagy inkább blogja és véleményalkotó kíván lenni, ekkorá... (2008.01.23. 17:48) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: A könyvet nem veszem meg, az olvasóimnak sem tanácsolom, sőt 2 perc alatt elmondom mi van benne. N... (2008.01.23. 09:25) Nincs új a Nap alatt
  • Pascal: Megtisztelve érzem magam, hogy benézett. Egyben hadd hívjam fel a figyelmét arra, hogy a koalíciós... (2008.01.23. 08:32) Nincs új a Nap alatt
  • Szabadi Béla: Annak, ami velem történt, nincs köze a pártkasszához és különösen nincs a korrupcióhoz. Van viszon... (2008.01.12. 22:13) Nincs új a Nap alatt
  • Corry: Kedves előttem szólók, továbbra is az látszik igazolódni, hogy sokan tévúton járnak, amikor a mező... (2007.11.30. 13:42) Sztrájk! de mi a faszért?
  • Valaki Valahonnan: allasblog admin "ha nem lesz magyar agrárium, eszed a sok szemetet" Ezt a jelszót már hallottam a... (2007.11.29. 13:52) Sztrájk! de mi a faszért?
  • allasblog admin: A mostani megmozdulások kollektiven, nem csak a nyugdíj korhatárok miatt volt, hanem főleg amiatt,... (2007.11.23. 10:05) Sztrájk! de mi a faszért?
  • Corry: -- allasblog admin 2007.11.22. 00:59:15 Corry megnézlek téged, ha eléred a nyugdíjadat, és hozzád... (2007.11.22. 11:14) Sztrájk! de mi a faszért?
  • allasblog admin: X polgártárs baromságokat írsz! Szerinted ez megfelel így ahogy mennek a dolgok? Baromság! Ez nem... (2007.11.22. 00:59) Sztrájk! de mi a faszért?
  • Utolsó 20

Szervusztok

2007.06.17. 23:46 Pascal

Eltelt egy hónap amióta elindítottam a blogot. Ilyenkor szokás visszanézni és elgondolkozni a továbbiakon, így ma minden írást újraolvastam. Jónak tűnik mind, ma sem írnám lényegesen másképp egyiket sem. Büszke vagyok az itt kialakult hangulatra, és örülök az olvasóknak, a kommenteknek, a vitának. Élveztem minden percét. De le kellett vonnom azt is, hogy blogolni túl sok idő, rendes munka mellett. Több annál, sokkal, mint amennyire eleinte gondoltam. Az elmúlt hónapban sokkal kevesebbet aludtam mint kellett volna. A szintből engedni nem tudok, és attól tartok ha hetilap-szerűvé módosítanám végül alig olvasná valaki. Befejezem tehát. Terveztem pár témát még: eltérően két történelmi bejegyzést, az egyiket Kassa bombázásáról a másikat a német atombombáról. Mivel tények nincsenek, nem lehet komolyan megalapozott - bár eltének az eddigiek tartalmától de pont idevalóak. És a strukturális reformokról még két fejezet: az oktatásé és a nyugdíjrendszereké. Valamint, amivel csak küzdöttem de nem jutottam messzire: a hit kérdése, mellette a kételyé, egy nem túl sűrűn templomban megforduló szemével. Ezt az ötöt még valószínűleg beírom, amint lesz időm. És akkor, szomorú szívvel írom le, ott a vége.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pascal.blog.hu/api/trackback/id/tr45100738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2007.06.18. 09:30:24

Sajnálom.
Persze megértelek, ezt nem kell nekem bizonygatnom, én is írtam Neked e témában.
Nem vagy profi újságíró, Pascal. Ezt nem a postjaid minőségére mondom, mert ott nem látszik. :-) Én az időbeosztásodra gondoltam, mert gondolom munka mellet csinálod és nem munkaként (vagy munka helyett :-))))
Én tartom a javaslatomat. Ebben a hónapban 20 postot küldtél. Mi lenne ha mostantól csak 2-t küldenél, vagy egyet, amikor kedved van...

Corry 2007.06.18. 09:30:56

A mellet = mellett

GN68 2007.06.18. 16:50:45

Süt belőled az önteltség, de nem olyan jók ezek az írások. Kassa bombázása kapcsán volt már elég találgatás, persze jellemző, hogy ilyen felszínesen azzal törődsz amihez nem értesz. Inkább azzal foglalkoztál volna amire mások rákérdeztek de te inkább kihátráltál mint beismerd, hogy nincs igazad: az akadémia reformjánál amire barname rákérdezett, például.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.06.19. 09:10:09

Egykét post havonta biztosan nem ér meg egy saját fórumot. Ehhez inkább összefogok másokkal, keresek lehetőséget. Addig is (GN) nyugodtan szedjétek össze amivel még adós lennék.

Csüt. estig nem leszek internetközelben - paradicsomi állapot.

Corry 2007.06.19. 11:05:47

Pascal, csak annyit nézz meg kérlek (csütörtök este után természetesen :-))))
hogy hány posztodat tárgyalták ki a hozzászólók egy megfelelő szinten.
Nekem folyton hiányérzetem volt, amikor jött az újabb post. Ezért nem értek egyet az 1-2 postért nem érdemes saját fórumot tartani kijelentéseddel.

Valaki Valahonnan 2007.06.19. 13:18:17

Pascal,
bár nem szóltam hozzá minden postodhoz, azért olvastam őket. Szerintem ezzel mások is lehetnek így.

Sajnálnám ha abbafejeznéd, javaslom, hogy a búcsúzást hagyd a végére. Hátha lesz még újabb ötleted. Ne temesd el előre a blogodat.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.06.22. 07:58:14

A statisztikán jól látszik az olvasók elmaradnak ha nincs post. A meghatározó többség olvas, nem kommentel. De ahogy írtam nem ez, hanem az időhiány az oka.

Corry 2007.06.22. 09:37:47

Ha a látogatók maximalizálása a cél és nincs időd posztolni, akkor tényleg hagy abba.
Ha viszont az is működhet, hogy akkor posztolsz amikor jólesik és van rá időd, és vitiakozni akarsz, akkor viszont csináld tovább.

heki 2007.06.22. 16:02:14

Közben az jutott eszembe, mert rendszeresen idelátogattam, és többek közt én is mondtam Pascalnak, hogy indíjjon bloggot, hogy ez a blogírás nehezebb mesterség, mint vártam
- én magam nem indítottam, kiváncsian vártam Pascalét, és rájöttem, (hanyadszor már?!) hogy a normális kommunikáció nem a neten zajlik.

Magyarán Pascal blogja nem blog, lévén túl igényes akar lenni talán, vagy mi fene.

Tótaw blogja jobban működik, mert.

Valószínű sarkosabban kellene fogalmazni, felháborítóbban, agresszívebben, nagyképűbben, felületesebben - hogy vita vagy egyéb generálódjék.
A stílus. Na, az. A félpökhendi, memmondom waze stílus, az akkora eszem van, hogy lusta vagyok leírni, mire is gondolok.
Itt ez meg nem.

Aztán el lehet gondolkodni, hogy akkor van-e értelme, meg minek...
Gondolom, valami ilyesmi is, ki nem mondottan, felmerült blogszerző úrban, akit továbbra is tisztelek.

molaris 2007.06.25. 13:51:08

"Pascal"-ne add fel!Bár nem olyan népszerű,nem olyan felkapott mint "TWÁ"-blogja,de nívós.
Nem szoktunk egyetérteni mindig,de az alapértékeink egyeznek.Meglátások különbözhetnek,de a lényeg kell,hogy egyezzen.
A benned feszülő kérdések/kételyek nem pillanatokban kapnak megoldást.Különösen nem megalapozottakat.A hit kérdése a legnehezebb dolgok egyike.Nehéz úgy bizonyságot tenni vmi.-ről,hogy nics mögötte megingathatalan álláspont,az igazi HIT.Nos ez bizony időt igényel.Meg kell ismerni a TANÍTÁST,és ennek alapján értékelni az életed.Nehéz!-nagyon nehéz,de csak a Golgotán keresztül vezet út a menybe.
Na ezt nehéz felvállalni.

Corry 2007.06.29. 07:50:44

Kedves evribadi,

egy blog két dologtól pöröghet. Egyrészt a blogíró nyomja befelé az anyagot azazhogy az írásokat.
A másik meg az, hogy mi erről aktívan vitatkozunk.

Eddig az első variáns üzemelt, ebbe bele is fáradt Pascal barátunk rendesen.
Nem tudom, ki mit szól hozzá, de jöhetne a Bé variáns...

heki 2007.06.29. 14:38:54

de hát az a baj ippeg, hogy Pascal nem fogalmaz oly tenyérbemászóan, mint mongyuk TótaW, és nem érzi az ember, hogy most rá kell ugrania a klaviatúrára, hogy szóljon, akár pro vagy kontra.
Azért mondtam, hogy ez nehezebb műfaj, mint gondoltam.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.07.02. 14:51:34

Sosem volt cél az olvasottság vagy a kommentek öncélú generálása. Hiszen ahhoz a recept egyszerű: egyrészt blikkszintűen kell írni másrészt az átkattintások számát kell növelni. Utóbbira - véletlen - komoly igazolást kaptam, amikor Moldova induló blogjának első igazi bejegyzésén elhelyeztem egy linket. Másnap megírták az újságok, hogy Moldova blogol, durr, rengetegen átkattintottak - azóta is a leglátogatottabb nap (mennyire értették a Kádár beírást, az más kérdés, ha az ottani kommentek színvonalát nézem).

Tudnám is növelni, hiszen csak bután és szimplán kéne írni és floodolni ahogy és ahol bírok. Azt bárki tud, én is tudnék.

A cél egyfajta szint beállítása és tartása. Ehhez persze kell a gyakori beírás, olvasók és kommentek - semmiképp a darabszám - és több idő, sokkal, mint gondoltam.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.02. 23:22:29

„A cél egyfajta szint beállítása és tartása.”

Helyes, és azt kell mondanom, úgy általában jó úton jársz, látszik a munka a blogon. Sok dologban nem értünk egyet, de írni egy bizonyos szinten tudsz, hülye nem vagy, hajrá. Ha meg éppen nem ütöd a szintet, akkor majd letülkölöm a hajadat, mer olyan vagyok.

Greg23 2007.07.04. 12:49:02

Szia, Pascal!
Megertem, hogy abbahagyod, de azert egyet igerj meg!
A Chamberlain oszodon cimu irast juttasd mar el valami igenyes nyomtatott sajtoba! Mert oda valo.
Respect
G
u.i. bocs az ekezetekert

vattafák 2007.07.06. 13:26:57

Pascal, csináld, amedig jól esik, és hagyd abba, ha nem esik jól csinálni. de ne tervezz előre, mert azzal manipulálod magad.
és elviselem, ha ritkán írsz, rss olvasóval kényelmes követni téged.
süti beállítások módosítása