Adós vagyok egy bejegyzés erejéig a jobboldalnak. Én vagyok t.i. az egyik szavazó, aki tavaly tavasszal a vizslától, a rosszabbulélünktől, az osztogatásígérgetéstől meg Mikolától megriadva odaadtam egy forduló erejéig a szavazatot az MDFnek. Már nem emlékszem pontosan, hogy a "Fidesz alacsonyan tartja a gázárakat" vagy "Mikola mosolyog" plakát volt a döntő, de körülbelül ekkor. Szarul kampányolt a Fidesz, nincs mit tenni. Voltak ezzel így mások is, beszavaztuk épp egy hajszállal. De igaz ami igaz, eltelt egy év és nem találtam meg a Normális Jobboldali Pártot azóta a Dávid Ibolya Formációban. És ők se amit reméltek.
Pedig ők komoly ambíciókkal indultak neki ennek a négy évnek. Politológusaik kielemezték nekik a tuti receptet. Konstruktívan politizálni, az EUt nem megkérdőjelezni, az árpádsávtól elhatárolódni, a keresztény-konzervatív és a liberális vonalon középre helyezkedni. És Orbán Viktor radikalizmusától elriadt tömegek pártolnak az MDFhez, csapatban. A Fidesz kitolódik a radikális jobbra, ők meg kaszálnak középen. Újra együtt a nyugodt erő.
Szép reményekben ritkán csalódtak ekkorát. Pedig követték a receptet, konstuktívan politizáltak, radikálisoktól elhatárolódtak, és helyezkedtek. Sőt követte a receptet Viktor is mert ő mást se csinált csak jobbra radikalizálódott. Minden úgy történt ahogy a politológusok kielemezték és megjósolták, csak épp nem pártoltak az emberek mégse.
Az árulás lenne az oka? Az együttműködés visszautasítása a két forduló között? Én nem gondolom. Leginkább a Fidesz törzskövetői szokták ezzel megvádolni. Akik nem ingadoznak, és amúgy se az MDFre szavaztak. Nem tőlük vártuk, hogy átmenjenek. Nem kell ezzel sokat foglalkozni.
Hanem párt is kéne, Ibolya. Hiába marha nagy a népszerűséged azok között, akik nem rád voksolnak. Pl. az MSZP nőnemű törzsgárdája szószerint imád. De mire jó az neked. Pont ők sose fognak a pártodra szavazni. Ki van nálad: Te. OK. Ki még. Hmmm. Ki is ki is. Megvan: Herényi. Felejtős. Na akkor ki. Katona? Nálad van még? Mert nem látszik. És...? Asszem kifújt, ennyien vagytok, ez ma az MDF. Ezt nem mondták a politológusok?
Ibolya, nem emiatt kaptad meg a bizalmat tőlünk. Azt a picit ami bejuttatott. Ha be is játszott az ijedtség Mikolától. Utálni Viktort kevés. Helyezkedni, az vissza is üt. Hiányoznak, kínosan hiányoznak a hiteles arcok. Szakértők esetleg. Ehelyett te frankón átúszod a Balatont, idétlen kalapjaid vannak, és népszerű vagy a baloldalon. Madöfke.
Sajnálatos azt is, hogy a két jobboldali párt nem tud együttműködni. Emlékeim szerint ezért a Fidesz pont annyit, vagy többet tett. Mégse úgy volt, ugye, hogy a Fidesz folyamatosan tette a baráti gesztusokat, és kizárólag az MDF elzárkózásán múlt volna. Nincs igaza annak, aki úgy gondolja a kisebb pártnak kell engedményt tenni a nagyobb felé. Pont fordítva. A nagyobbnak kell nagyobbat engednie, úgyis több marad neki. Addig nem lesz ebből semmi, amíg a Fidesz elvárja, hogy mindig az MDF engedje a nagyobbat. Pláne amíg leárulózza ha nem. De Ibolya, te helyből sértődött vagy.
Tanulni kéne ezt, Viktor, és tanulni, Ibolya. Ez történetesen jobban megy a túloldalon. A parlamenti választásokon kölcsönös visszalépésekkel meg lehetett volna szerezni nem egy egyéni mandátumot. Ha fordítani nem is. Cserébe Katona Kálmán, az MDF jelöltje lehetne ma Budapest főpolgármestere. Gergényimarasztaló Demszky helyett. Nettó nyereség mindenkinek. Ezt jól megcsináltátok.
Madöf, madöfke
2007.05.25. 07:38 Pascal
23 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://pascal.blog.hu/api/trackback/id/tr8886786
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Corry 2007.05.25. 09:14:58
Szerintem a "jó" és a "sikeres" jelző a politikában sem (meg még sok mád helyen sem) esik egybe. Gondoljunk a Maunika sóra, egyrészt az előző mondat okán, másrészt meg nem szabad elfelejteni: az emlitett tévéműsort nézők nagy része szavazópolgár. És ők vannak többen... Erről ennyit, mert ezt már a Worluk blogban megvitattuk.
Az hogy a Fidesz nem tud együttműködni at MDF-el nem meglepő. Kivel tudott a Fidesz eddig együttműködni? Torgyán doktorral, de ahogy a részleteket láttam a kongresszusról, a "know-how"-t a Vezér lenyúlta a TJ-től és már vele se tudna kooperálni.
A szekértők egy része átcsábult a Fideszbe, még akkor mikor egy tálból cseresznyéztek. 2002-ben a Kupa féle párt volt arra a példa, hogy egy ilyen át avagy megalakulási folyamat nem megy végbe fél év alatt, az kevés idő.
Az Ibolyának arra kéne törekednie, hogy elfogadtassa Magyarország népével azt, hogy ha valaki nem akarja a Kókát, avagy GYF-et nézni a tv-ben, akkor arra nem az OV az automatikus válasz, hanem van még olyan politikai erő a jobboldalon akit érdemes támogatni.
Az hogy a Fidesz nem tud együttműködni at MDF-el nem meglepő. Kivel tudott a Fidesz eddig együttműködni? Torgyán doktorral, de ahogy a részleteket láttam a kongresszusról, a "know-how"-t a Vezér lenyúlta a TJ-től és már vele se tudna kooperálni.
A szekértők egy része átcsábult a Fideszbe, még akkor mikor egy tálból cseresznyéztek. 2002-ben a Kupa féle párt volt arra a példa, hogy egy ilyen át avagy megalakulási folyamat nem megy végbe fél év alatt, az kevés idő.
Az Ibolyának arra kéne törekednie, hogy elfogadtassa Magyarország népével azt, hogy ha valaki nem akarja a Kókát, avagy GYF-et nézni a tv-ben, akkor arra nem az OV az automatikus válasz, hanem van még olyan politikai erő a jobboldalon akit érdemes támogatni.
Gesta 2007.05.25. 10:27:46
Aki nem akar fideszt, szépen elhelyezkedik a bizonytalanok között, de nem fog akarni mdf-et helyette. Ahogy látom. A fidesz kampány kész katasztrófa volt, szilárdan hittem akkoriban, hogy belső erők meg akarják buktatni Orbánt - én magam is elbizonytalanodtam de végül megkapta a fidesz a szavazatomat, mint mindig. Reménykedik az ember.
Sosem szavaznék az mdf-re, sem hitelesnek, sem őszintének nem érzem őket, se szimpatikus politikusaik nincsenek. A prgramjukat egyszerűen nem veszem komolyan, nem hiszek nekik. Lassan már bárkivel szövetkeznének, csak a parlamentben maradjanak.
Rájöttem - nagyon különös - hogy igaziból baloldali érzelmű vagyok, nyilván emiatt fideszes. Mert hiszek a gondoskodó államban és szükségesnek tartom. És nem hiszek a mostani kormánynak, megvetem őket. Hajmeresztő dolgokat csinálnak lásd Szerencsejáték Rt privatizálása.
Sosem szavaznék az mdf-re, sem hitelesnek, sem őszintének nem érzem őket, se szimpatikus politikusaik nincsenek. A prgramjukat egyszerűen nem veszem komolyan, nem hiszek nekik. Lassan már bárkivel szövetkeznének, csak a parlamentben maradjanak.
Rájöttem - nagyon különös - hogy igaziból baloldali érzelmű vagyok, nyilván emiatt fideszes. Mert hiszek a gondoskodó államban és szükségesnek tartom. És nem hiszek a mostani kormánynak, megvetem őket. Hajmeresztő dolgokat csinálnak lásd Szerencsejáték Rt privatizálása.
GN68 2007.05.25. 14:25:03
Orbán Viktorral nem lehet megállapodni. Észre kellene venni a Fideszben, hogy már csak kárt tesz nekik. Kósa sokkal szimpatikusabb például. És ő talán jobban együtt is működne Ibolyával.
molaris 2007.05.25. 15:45:01
Ki ne röhögjetek!-KDNP.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.05.25. 16:57:33
"ha valaki nem akarja a Kókát, avagy GYF-et nézni a tv-ben, akkor arra nem az OV az automatikus válasz"
Egyelőre nincs alternatíva. Mert Ibolya, Herényi, és Katona hárman nem mozgatnak meg tízedannyi embert se mint Viktor. És ha ő valami miatt megbukna - amit remélnek baloldalon - még mindig van Pokorni, Kósa, Rogán, és még talán egy páran. Tisztességes második vonal.
Semjén Zsoltot most hagyjuk, maradjunk itt komolyak.
Rendben van, Ibolya normális és jobboldali. De megelégszik a normálissággal és a helyezkedéssel, ami baromira kevés. OK, hogy többen átmentek tőle a Fideszhez. Pótolni kéne, és pártot építeni. Nem besértődni, szadeszra kacsingatni, hanem együttműködni Viktorral. Van rá négy éve. Illetve nem, abból egy már elment.
Egyelőre nincs alternatíva. Mert Ibolya, Herényi, és Katona hárman nem mozgatnak meg tízedannyi embert se mint Viktor. És ha ő valami miatt megbukna - amit remélnek baloldalon - még mindig van Pokorni, Kósa, Rogán, és még talán egy páran. Tisztességes második vonal.
Semjén Zsoltot most hagyjuk, maradjunk itt komolyak.
Rendben van, Ibolya normális és jobboldali. De megelégszik a normálissággal és a helyezkedéssel, ami baromira kevés. OK, hogy többen átmentek tőle a Fideszhez. Pótolni kéne, és pártot építeni. Nem besértődni, szadeszra kacsingatni, hanem együttműködni Viktorral. Van rá négy éve. Illetve nem, abból egy már elment.
Gesta 2007.05.25. 18:10:12
Ibolya nem eléggé karizmatikus személyiség. Pártot építeni az tud, aki mögé a hívó szóra odaállnak az emberek. Pl mint Orbán Viktor. Lehet őt nem bírni ( van is miért) de a karizmája elvitathatatlan. Azt nem hiszem, hogy Ibolya és Viktor együttműködésre készek lennének. Mindketten tettek azért eleget, hogy a hidak felégjenek közöttük. De a szükség nagy úr, választást kell majd nyerni 2010-ben. Meglátjuk.
Orbán Viktor nem fog megbukni. Magától meg nem fog elmenni sem. Van egy jó cikk a Heti Válaszban, Gyurcsánynak már kevés ideje van hátra. Csak a neten olvastam és a dögök a legizgalmasabbnál hagyták abba, folytatás az újságban:) Remélem, később a neten is olvasható lesz az egész. Bízom benne, hogy előrehozott választásokat jelent, mert ebből az elitmaffiából már elegem van.
Orbán Viktor nem fog megbukni. Magától meg nem fog elmenni sem. Van egy jó cikk a Heti Válaszban, Gyurcsánynak már kevés ideje van hátra. Csak a neten olvastam és a dögök a legizgalmasabbnál hagyták abba, folytatás az újságban:) Remélem, később a neten is olvasható lesz az egész. Bízom benne, hogy előrehozott választásokat jelent, mert ebből az elitmaffiából már elegem van.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.05.25. 23:20:39
Előrehozott választások nem lesznek. Nem valószínű. Lehet, hogy nem Gyurcsány lesz 2010ben a miniszterelnökjelölt. De kíváncsi vagyok, kit akasztanak le: Hillert? Szilit? Szekerest? Egyik jobb mint a másik.
Legközelebb post kedden lesz. Benézek azért a kommentek miatt.
Legközelebb post kedden lesz. Benézek azért a kommentek miatt.
Gesta 2007.05.26. 07:39:45
Sajnálom, hogy hétvégén nem lesz post. Éppen mint Tótánál. Pedig vannak, akik hétvégén érnek rá jobban olvasgatni. Ha ott nincs semmi, talán ide jönnének. Jó pihenést a hosszú hétvégén!
countrystudy 2007.05.26. 15:26:24
Valóban Kósa a legalkalmasabb,de nyugodjatok meg,őt is basztatni fogják a pártkeltében és a ballib médiaban,ha már leszalámizták OV-t.És ez így megy tovább...
heki 2007.05.26. 22:42:32
Kósát sztem Viktorék fogják ledarálni majd, ha túl közel lesz a tűzhöz.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.05.26. 23:42:33
Dehogy, OV-t nem lehet csak úgy leszalámizni. Balról nézve sokszor tűnik úgy, hogy már meg is bukott. De ez inkább vágyakból táplálkozik. Mint a fenti Heti Válasz cikk: jobbról nézve már Fletó se marad sokáig. Álmodnak mindkét oldalon.
Most azok a Fidesz kulcsemberek, akik egyben polgármesterek is, - (Rogán, Kósa, Pokorni) - vannak pozícióban. Ők a parlamenti huzavonától, kivonulgatástól függetlenül is fel tudnak mutatni valamit. Nagyon hiányzik valami hasonló a madöfnek.
Most azok a Fidesz kulcsemberek, akik egyben polgármesterek is, - (Rogán, Kósa, Pokorni) - vannak pozícióban. Ők a parlamenti huzavonától, kivonulgatástól függetlenül is fel tudnak mutatni valamit. Nagyon hiányzik valami hasonló a madöfnek.
countrystudy 2007.05.27. 05:40:30
Hát igen.Ibolya karizmát csak a Balaton-átúszáson lehet látni.Herényi meg olyan,mint egy operetthuszár. Szívott is a polgármester-választáson.A harmadik figura,az a bajuszos,barna környezetvédő,a Kálmán,nos őt meg a sértettség hajtja. Belőlük sosem lesz nagy párt.
Pascal,hogy tudtál rájuk szavazni?Nem látod,mekkora idióták???Persze ez a te dolgod,de sajnálom.
Pascal,hogy tudtál rájuk szavazni?Nem látod,mekkora idióták???Persze ez a te dolgod,de sajnálom.
vattafák 2007.05.27. 11:29:42
van-e párt, amelyiken nem lehet joggal számonkérni terveik befuccsolását? persze, hogy kaszálni szeretnének, meglátásuk szerint középen. hol itt a baj? hová jut az a politikus, aki nem tud nagyot álmodni? :)
a lényeg, hogy úgy tűnik, még állnak. vessük ezt össze például a szadesszal. vagy a nem mérhető kereszténydemokratákkal.
hogy párt kellene? nehéz lehet úgy állni bármiért a cehhet, hogy nincs kormányzati/vidéki önkormányzati/bp-i önkormányzati forrás. hát a mödöfö azzal főz, ami van.
másrészről ami kormányoldalon Demszky pártelnök agyréme volt, t.i. azonos távolságra a két nagytól, az ellenzékben akár elég is lehet a túléléshez. különösen 3 év múlva, amikor lényegében ez marad a harmadik lehetőség.
a lényeg, hogy úgy tűnik, még állnak. vessük ezt össze például a szadesszal. vagy a nem mérhető kereszténydemokratákkal.
hogy párt kellene? nehéz lehet úgy állni bármiért a cehhet, hogy nincs kormányzati/vidéki önkormányzati/bp-i önkormányzati forrás. hát a mödöfö azzal főz, ami van.
másrészről ami kormányoldalon Demszky pártelnök agyréme volt, t.i. azonos távolságra a két nagytól, az ellenzékben akár elég is lehet a túléléshez. különösen 3 év múlva, amikor lényegében ez marad a harmadik lehetőség.
Gesta 2007.05.27. 12:08:09
Harmadik lehetőség? A csalódott mszp-sek nem fognak átállni a fideszhez, vagy legalábbis nem biztos. És az mdf-hez sem. Csalódott fideszesek is léteznek nyilván, de ők sem állnak át az mszp-hez és valószínűleg az mdf-hez sem. A harmadik lehetőség az marad, hogy nem mennek el szavazni. Az szdsz meg be sem fog kerülni a parlamentbe. Szvsz.
vattafák 2007.05.27. 12:25:45
igen, Gesta, utolsó mondatoddal egyetértek. és vedd észre, mennyi bizonytalanság van a többi állításodban. ez a bizonytalanság már a túlélést jelentheti a mödöfönek. és nem hiszem, hogy ennél több céljuk lehet.
Pip 2007.05.27. 16:03:22
Én is az MDF-re szavaztam az első fordulóban, bevallom. De többet nem fogok, mert az "árulást" nem nyelem le (amit megismételtek az önkormányzati választáson, különösen Katona indításával, és utána az önkormányzatokban a kormánypártokkal való lepacsizással). Pascal, nem mondd már, hogy nem látod, hogy ez az MDF csendestárs az MSZP-SZDSZ koalícióban. Sajna így nem fogok tudni másra szavazni csak a Fideszre, vagy pedig nem megyek el. Meggyőződésem, hogy Dávid Ibolya bármikor kész koalícióra lépni az MSZP-vel és az SZDSZ-szel, ha szükség lesz rá, a Fidesszel viszont soha nem lesz hajlandó együttműködni. Persze ha te is úgy gondolod, hogy Gyurcsány és Orbán közül az előbbi a kisebbik rossz, és Viktor megállításának szükségessége felülír minden más megfontolást, akkor nyugodtan szavazz majd megint rájuk. Van olyan (volt) jobboldali, aki szintén így gondolja, pl. Debreczeni József. Az MDF-nek pusztán az a rendeltetése, hogy begyűjtse azokat a konzervatív szavazókat, akiket megfertőzött az Orbán-fóbia, semmi több. A baloldal pénzén kampányoltak, Tisztelet Társasága, Schmuck, Leisztinger, Politica Capital (a tanácsadó gyurcsányista-neokon think tank) stb.
Pip 2007.05.27. 16:17:13
Gesta
Az SZDSZ be fog kerülni a parlamentbe. Tavaly is azért került be, mert a bp-i MSZP-seknek (legalábbis sokaknak) ki lett adva, hogy szavazzanak listán az SZDSZ-re. Nyugodj meg, így lesz 2010-ben is.
Az SZDSZ be fog kerülni a parlamentbe. Tavaly is azért került be, mert a bp-i MSZP-seknek (legalábbis sokaknak) ki lett adva, hogy szavazzanak listán az SZDSZ-re. Nyugodj meg, így lesz 2010-ben is.
countrystudy 2007.05.27. 19:07:56
Igazad van,Pip. Ugye a Szépremények-ből választottad a neved?
Szerintem is ott lesz mindkét kisebbik párt,ki fogják találni,hogyan.
Bár ha megszerzi a Szerencsejáték Rt-t a szadi,akkor már akár meg is szűnhetnek,azt sem fogják bánni.
Szerintem is ott lesz mindkét kisebbik párt,ki fogják találni,hogyan.
Bár ha megszerzi a Szerencsejáték Rt-t a szadi,akkor már akár meg is szűnhetnek,azt sem fogják bánni.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.05.28. 01:02:43
Kellene a Fidesznek egy szövetséges. A kölcsönös visszalépésekkel ugyanis a választási rendszer előnyt ennek a felállásnak. 1998ban a Fidesznek kevesebb jött össze mint az MSZPnek, de a második fordulóra Torgyánékkal való összeállás miatt fordítani tudtak.
Én az nyerő jobboldalt a következőképpen látnám: konzervatív jobboldali tömegpárt a Fidesz, erős szövetségben egy Milton Friedman-i értelemben liberális jobboldali MDFel. És megfelelő távolsátartás a radikális jobboldaltól: jobbik + miép + kisgazdák maradékai.
Az árulást és ma sem gondolom. Nem Katonának hanem Tarlósnak kellett volna visszalépnie. Végülis egy kis párttól ne várjuk már, hogy öngyilkos legyen a másik kedvéért.
Ha a Fidesz 2010ben is egyedül indul, és megint azt erőlteti az MDF egyoldalúan lépjen vissza, sokkal nehezebb lesz legyőzni az MSZP/SZDSZ párost. Én szívesebben látnám, ha a partnere nem a radikális jobboldal lenne, nem is a semmitsem érő Semlyénzsolték. Az MDFel felosztják a miniszteri pozíciókat és megállapodnak a kölcsönös visszalépésről.
Ehhez kellene Ibolyának egy párt. És el kellene gondolkozni az együttműködésről, Ibolyának is, de Viktornak is.
Én az nyerő jobboldalt a következőképpen látnám: konzervatív jobboldali tömegpárt a Fidesz, erős szövetségben egy Milton Friedman-i értelemben liberális jobboldali MDFel. És megfelelő távolsátartás a radikális jobboldaltól: jobbik + miép + kisgazdák maradékai.
Az árulást és ma sem gondolom. Nem Katonának hanem Tarlósnak kellett volna visszalépnie. Végülis egy kis párttól ne várjuk már, hogy öngyilkos legyen a másik kedvéért.
Ha a Fidesz 2010ben is egyedül indul, és megint azt erőlteti az MDF egyoldalúan lépjen vissza, sokkal nehezebb lesz legyőzni az MSZP/SZDSZ párost. Én szívesebben látnám, ha a partnere nem a radikális jobboldal lenne, nem is a semmitsem érő Semlyénzsolték. Az MDFel felosztják a miniszteri pozíciókat és megállapodnak a kölcsönös visszalépésről.
Ehhez kellene Ibolyának egy párt. És el kellene gondolkozni az együttműködésről, Ibolyának is, de Viktornak is.
countrystudy 2007.05.28. 07:17:33
Pascal,kérlek,magyarázd már el,milyen mértékegységet használsz,mikor a madöföt nagyobbnak tartod a kádéenpénél. Mitől nagyobb Herényi Semjénnél? De ne a parlamenti 5%-t hozd föl,ugyanis azt a média csinálta belőlük,meg a hatalomvágyuk.
Ja,és azt sem vágom,hogy miért a Tarlós lépett volna vissza.Épp elég genyóságot művelt az előző ciklusban ez a barátságos kis társaság saját régi embereivel.Még TGM is a legsötétebb pillanatoknak nevezte azokat az előző ciklusban.
Pip szavai jutnak eszembe,a második fordulóba undorítóan viselkedtek,pont olyan émelyítően gusztustalanul,mint ahogy 94-ben a szadesz odasimult az emeszpéhez.
Ja,és azt sem vágom,hogy miért a Tarlós lépett volna vissza.Épp elég genyóságot művelt az előző ciklusban ez a barátságos kis társaság saját régi embereivel.Még TGM is a legsötétebb pillanatoknak nevezte azokat az előző ciklusban.
Pip szavai jutnak eszembe,a második fordulóba undorítóan viselkedtek,pont olyan émelyítően gusztustalanul,mint ahogy 94-ben a szadesz odasimult az emeszpéhez.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.05.28. 12:12:25
Én a kapott szavazatokra gondoltam. De különbség van abban is, mennyire képest megcélozni az ingadozókat.
Azért kellett volna Tarlósnak visszalépnie Katona helyett, mert nem tudott nyerni. Ha Katona visszalép, egyáltalán nem biztos, hogy a MDFesek Tarlósra szavaznak. A szigettel, a szemüvegleverős sztorival pont eléggé taszító.
Az lehetett volna alternatíva, hogy a Fidesz egy szimpatikusabb jelölttel áll elő, és megállapodik az MDFel Katona visszalépéséről. Kérdés még ekkor is, hogy mit tudtak volna adni cserébe azért, hogy Katona visszalépjen.
Azért kellett volna Tarlósnak visszalépnie Katona helyett, mert nem tudott nyerni. Ha Katona visszalép, egyáltalán nem biztos, hogy a MDFesek Tarlósra szavaznak. A szigettel, a szemüvegleverős sztorival pont eléggé taszító.
Az lehetett volna alternatíva, hogy a Fidesz egy szimpatikusabb jelölttel áll elő, és megállapodik az MDFel Katona visszalépéséről. Kérdés még ekkor is, hogy mit tudtak volna adni cserébe azért, hogy Katona visszalépjen.
Valaki Valahonnan 2007.05.30. 16:33:15
Én meg egy másik MDF szavazó vagyok, a feleségem meg egy harmadik. És mi is ugyanezért. Aztán jött az aggódás 4,97%-tól amíg meg nem lett az 5,01%. Még a munkát is abbahagytam arra az idegölő félórára.
Utána meg jött a pofára esés, amikor kiderült a TT-s kapcsolat. Hát ez is az egyik ok, amiért két
szavazattal kevesebbet kap Ibolya legközelebb.
Hiányoznak a hiteles arcok, igazad van. Viszont bekerültek a hiteltelenek. Lehet, hogy ez nagyobb baj. Mert ők taszítják a hiteleseket.
Utána meg jött a pofára esés, amikor kiderült a TT-s kapcsolat. Hát ez is az egyik ok, amiért két
szavazattal kevesebbet kap Ibolya legközelebb.
Hiányoznak a hiteles arcok, igazad van. Viszont bekerültek a hiteltelenek. Lehet, hogy ez nagyobb baj. Mert ők taszítják a hiteleseket.
vattafák 2007.06.01. 00:07:26
érdekes ez a kesergő vágyakozás egy normális szövetségesért. ha nincs, akkor arról leginkább (különösen áll a megfogalmazás az egyetlenről) a fidesz tehet. a mödöfö kisbolygó lemorzsolódásának oka tudtommal legalábbis a fidesz óriásbolygó gravitációs mezeje, kezdve az értelmiségi holdudvarral, folytatva a politikusokkal és a szakértőkkel, meg természetesen a szavazókkal, és a sor még nincs lezárva, ahogy látom. persze, ehhez kell egy posztantalli mödöfö...
és amit Pascal a főpolgármester-választásról írtál, itt is él (vagyis az erősebbnek kell engednie): ezek a sirámok inkább a fidesz ablaka alatt kell, hogy elhangozzanak, nem a mödöföénál.
vagy van jele annak, hogy a fidesz szövetségest akar? (és ne komolytalankodjunk Semjénnel meg Bod Péter Ákossal)
és amit Pascal a főpolgármester-választásról írtál, itt is él (vagyis az erősebbnek kell engednie): ezek a sirámok inkább a fidesz ablaka alatt kell, hogy elhangozzanak, nem a mödöföénál.
vagy van jele annak, hogy a fidesz szövetségest akar? (és ne komolytalankodjunk Semjénnel meg Bod Péter Ákossal)

Utolsó kommentek